Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

tisdag, juli 17, 2012

En sådan där kväll...


Som man bara vill åka hem i från.Jag älskar mina barn över allt annat,men i dag fans det några sekunder då jag inte älskade mina barn.Att två st kan bråka så oroligt mycket och ingen respekt för andra har dom inte heller.I sådana här lägen så önskar jag mig själv till en öde strand,där jag är helt själv bara den fina stranden och jag.Ja önske tänkande kan ju faktiskt slå in : D Nja ibland så.Jag ska ju snart åka till Grekland.Men om jag får sitta själv på min strand är jag inte så säker på.Ha ha ha ja snart så får vi väll se om den slår in ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar