Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

måndag, juli 16, 2012

Husvagns besiktning...


I morgon  är det husvagns besiktning och jag hoppas på min gud att den går i genom då.NU har vi hållit på med den i 1 års tid. Jag bara älskar våran husvagn,bara längtar tills vi ska åka med den till Rättvik 1 vecka.Bara lite tråkigt våra vänner familjen Lindström kan inte komma upp och hälsa på i år.Dom ska åka neråt i landet till vackra Skåne.
I dag så betalade Mange 1:a delen av våran resa,å det känns så härligt att vi ska få åka i väg jag och min familj.Som vi har kämpat i med vind och mot vinden en längre tid,så jag bara längtar tills vi ska åka nu.Fick höra lite tråkigheter på jobbet i dag,ucsh livet kan vara så skört.Man ska inte ta det för givet och inte låta det vara givet heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar