Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

tisdag, juli 10, 2012

I morgon dax för BUP....


I morgon är det 1:a besöket hos BUP,det är bara jag och Mange som ska gå.Simon ska gå vid ett annat tillfälle.Ja då får vi äntligen veta om det är något eller om han bara är en annorlunda liten kille med mycket energi. I äntligen vill jag inte ha en etikett på vad det är utan bara vad jag kan göra för att det ska bli bättre.Och hur vi ska kunna hjälpa Simon i skolan,så att det blir så bra för honom som möjligt.Vill inte att han ska få en dålig start.Så Simon ska gå till dagis en någon timme på morgonen så hämtar vi honom efter åt.
NU är det bara 3 veckor kvar så är jag ledig i 3 veckor,så skönt.Det blir en vecka i Rättvik så klart,sedan hoppas jag att det blir en tåg resa till Stockholm.Och Grönalund så barnen får se hur det ser ut,vi har ju åkt för bi en massa gånger med Birka.Och sedan blir det någon kort tur, finns mycket att titta på här omkring.Bara man letar så finns det en hel del.
Körde hem mamma i dag,för hon var med barnen i går så jag och Mange kunde jobba kväll.Vi åt lunch hos mamma,lite korv och potatis sallad :) gott.I morgon skulle jag behöva åka till min vän Madde för att hämta en liten bil som jag ska köpa av henne.För kalaset är på söndag så jag kan ge det till lilla Julia som fyllt 1 år.
Nej dax  för lite mat,på menyn i dag blir det kött,kokt färsk potatis och svampsås mmmmm got gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar