Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

fredag, juli 20, 2012

I morse hade min nacke gott av...

Jag hade så ont i vänstra sidan av nacken,en ordentlig nackspärr :(  Jag hade så ont,jag började med att duscha i en halv timme.Men det vart ju inte bättre för det,men sen kom jag ju på att jag hade fått en massage apart av min fina vän Madde för några år sen.Letade på den och började mjuka upp nacken.Den är väldigt bra den här,på ena sidan är det värme och på den andra så är den knottrig.Och så vibrerar den ;) så jag höll på hela förmiddagen med den.Så när jag kom till jobbet vid halv 2,så var den rätt okej måste jag få säga.Och nu hoppas jag att imorgon när jag vaknar upp så ska den vara rätt okej.Det är tur att det finns nackkragar :) Både jag och Mange har handlat frukost till i morgon, ha ha ha ja så nu har vi dubbelt upp.
Hoppas att det blir lite sol i morgon så vi kan få vara ute och röra på oss.Nej nu ska jag sätta mig på soffan en stund....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar