Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

tisdag, juli 17, 2012

JAG GER UPP...

Nu ger jag snart upp när det gäller våra husvagns bromsar ,på vänster sida gick dom igenom men inte på höger : / Det börjar bli fett tråkigt att hålla på med dom varje år.Efter besiktningen åkte vi för bi ICA ettan och köpte med oss lite god frukost hem.Efter det så plockade jag undan här hemma och det vart en liten sväng med monstret.Kevins pappa kom och ville prata med kevin angående att han inte vill sova kvar hos honom. Jag förstår att han blir ledsen men som jag sa det är inget att förstora upp.Han är just i den åldern som han är barn men snart en liten tonåring.Känslorna går upp och ner,i våras var han arg och nu är han känslig.Bara rida med och följa med,så blir det väll snart bra.Längtar verkligen så mycket efter en ledig tid  nu,så semester skulle inte sitta helt fel.Bara 2 veckor kvar,sedan får vi 1 vecka i Rättvik :) Hoppas så att det fina vädret kommer att komma då.
Mamma och pappa kommer  i morgon,pappa ska ta med Kevin på midnatts rally.Så jag och mamma och lilla Simon får väll hitta på något att göra så länge.
Nej som vanligt dax att gå ner till tvättstugan... : D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar