Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

onsdag, juli 04, 2012

Jag undrar vad som hänt...

Jag förstår inte vad som hänt min Kevin,han vill inte längre sova hos sin pappa.Han åkte i em och vill redan komma hem.Vet inte om han känner sig avundsjuk på Simon som får mamma helt för sig själv.Måste göra lite  mera saker med Kevin själv så han och jag får lite mamma son tid.Får se om han skulle komma hem nu eller om han sover hos sin pappa.
I dag har i alla fall mina killar fått sig en klippning :) Äntligen...Jag själv behöver en också,jag är sjuk sugen på att kippa mig i page,då lite längre inte så jätte kort i alla fall.Får se om jag kanske kan komma i väg i morgon( bild på frisyr) Tänkte att vi kanske ska åka till mamma och pappa i morgon.Dom har varit på semester och kom hem i dag.Å det är bara några veckor kvar innan jag får lite ledigt.Ska bli så skönt att få komma i väg med husvagnen en stund.Å jag köpte mig en så fin klocka till köket i dag,med ros mönster på och en tavla  med rosor på.Har ju bara fallit för dessa underbara motiv...Ha det gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar