Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

måndag, juli 23, 2012

Min nackspärr fortsätter...

Har inte blivit så värst mycket bättre.Och i dag på jobbet gjorde jag värsta vurpan :/ Och nacken vart ju inte bättre kan jag ju säga.Min chef tycker att vi ska införa en speciell försäkring på mig :) Skämt och sido,det gjort otroligt ont i nacken.Måste kanske uppsöka en kiropraktor,ska kolla upp vad en sådan kostar.Annars  blir det nog inte så roliga semester uppe i Rättvik nästa vecka. Är så glad att vi inte ska åka till Grekland nu i alla fall,så nacken hinner repa sig.
Så skönt sista veckan med jobb och sedan ledigt i 3 veckor,så barnen också får ledigt innan skolan början.
Blir galen på vårat bredband det lägger av på helgerna och dom har ingen seport.Så vi får ingen telefoni eller bredband.Så nu skulle väll Mälarnergi komma och titta vad det kunde vara för fel.Nej dax att sova snart sov så dåligt i natt....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar