Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

måndag, juli 02, 2012

Ny vecka på går...

Och jag sov så otroligt dåligt i natt :/ Så i kväll är det jag som går och lägger mig tidigare.Nu i veckan är det power meet här i Västerås.Det är världens största bil träff,för en annan som bor här börjar man tröttna lite smått .Men det är bra för ekonomin,vi tjänar massor på att ha det.Så man får väll se fördelarna med det :D I dag fick jag gästa jobba på 1:an,det finns inga vikarier att ta in.För dom som finns jobbar ju redan och jag är ju en av dom.I lördags var vi ner på Cityfestivalen med Simon,så han fick åka lite karusell. Kevin var där med sin pappa i torsdags och åkte lite.Jobbar hela helgen,men jobbar dag så det går bra.Jobbar även nästa helg,blir mycket helg jobb så här på sommaren. Trevligt när lönen kommer :) Ser redan fram i mot mina lediga dagar som kommer snart.Då hoppas jag att vi kommer att få träffa en del av familjen Lindström :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar