Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

onsdag, juli 18, 2012

Vilken tråkig dag

Det vart i dag.Vi satt och vänta på mamma och pappa,men dom kom ju aldrig.Så jag ringde  och då säger pappa att dom skulle vara här till kl 17 :/  Så har vi suttit och väntat,så då gick vi ut och sparkade lite boll.Sedan åkte vi till Mc-Donalds och tog en sunday med kola.Och barnen lekte lite  och nu sitter Kevin i sitt rum och Simon tittar på Tv.
Och jag har köpt en nackkrage,så min nacke kan få koppla av lite.Jag är lite trött på att ha nackspärr på vänster sida :( Det är jobbigt att vara på jobbet när inte nacken hänger med. + att jag får en massa  förfrågningar på mera jobb,jag klarar bara av mina egna just nu.Så låt mig vara vill jag skrika till dom.Men men snart semester,bara två veckor kvar.Tar nog med mig nackkragen till jobbet i morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar