Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

lördag, september 01, 2012

Å vilken em och kväll jag haft...

Jobbade kväll i dag och dom boende var helt otroliga ,jobbade helt själv också då blir det så mycket tyngre också.Eftersom jag jobbar inom psykiatrin då kan det bli lite  psykiskt påfrestande :)) Men jag gillart väldigt mycket,man får verkligen använda sitt hjärna varje dag.Och nu har det blivit många dagar var ju inne på min 7:e dag i dag och  två till.Man ska inte jobba så många dagar i streck,man blir helt slut :)
Min stackars Kevin har problem med sitt tandkött vi har varit till tandläkaren men dom hittar inget.Ska köpa ett medel på apoteket i morgon som dödar bakterier.Få se om det blir bättre då,inte kul och ha ont så där heller.Nu börjar jag få lite distans till brevet som vi fick i torsdags,har pratat lite med vänner och några på jobbet som jag litar på och dom kan inte förstå vad grannarna håller på med.Och jag tror jag vet vilka dom är 2 st men men vi får se hur det går.
Jag går till media om dom gör något dumt,man ska kunna få gå in och ut i sin lägenhet utan att grannar tycker man bor där ute.Ja ja vad är en dag på slottet alldeles alldeles underbar Snart är det dax att lämna kalla Sverige för att åka till varmare breddgrader,ska bli så gudomligt att få komma i vägg :)) Nej nu ni blir det lite soffhäng och sedan i säng,ha det så gott alla fina människor 

// Laila     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar