Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

måndag, september 03, 2012

Barn av i dag...

Är inte som jag var när jag växte upp.Dom är mer hårda struntar helt i om dom sårar andra människors känslor.Tänker inte på vad dom säger för en det är för sent,deras handlande är helt galet.Dom vill vara små vuxna som tar vuxna beslut.Men HALLÅ det går inte i hopp i min hjärna,varför ska klimatet vara så hårt.Vi är två vuxna som jobbar,försöker engagera sig i våra barns liv.Men i bland räcker inte det heller till,vad gör man för fel ???! Jag är så otroligt trött på att behöva diskutera varenda kväll med min äldsta son,om när han ska gå och sova.Han säger att det finns barn i hanns klass som går och lägger sig kl 24.00,jo men vist i deras drömmar kanske.Kan inte tänka mig att det inte någon som får vara uppe efter kl 22.00 jag har träffat alla föräldrarna och dom ser inte ut att ha deras barn uppe så sent när det är skola.Gahhhh jag blir tokigt på min son JAG ÄLSKAR HAN men han gör mig så otroligt arg och ledsen,han vet precis vad han ska säga för att göra mig arg och ledsen.Men varför för att jag tillåter han att göra det på något undermedvetet sätt.Ja frågorna är många och inga svar i siktet ;(  Skulle behöva gå på en  föräldrar kurs för upp kommande tonåringars trots.Ja gudarna vet att jag inte har det lätt med en son som har ADHD och en trotsig son på 10 år.Och jag vet att det inte kommer att bli lättare heller,kanske om några år det är ju alltid en tröst i allt elände :)) Men nu har jag väll klagat färdigt för den här gången :)) Skönt att lätta på mammas hjärta i bland.Alla får ha en jätte bra vecka 

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar