Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

fredag, september 28, 2012

En otroligt trevlig dag...







I dag så fick Simon klippa sig och det vart lite för mycket,han frisören klippte mycket mycket mera en vad jag sa.Men han vart så söt en då,men han har aldrig varit så här kort klippt någon gång.Men mormor och farmor kommer väl bli hel galna för dom har tjatat så länge på att vi ska klippa han kort :))
Och efter det vart det en sväng med tåg till Eskilstuna med nästa alla i familjen Lindström :) Vi hade så trevligt och barnen hade så mysigt tillsammans dom skrattade och lekte.Så härligt när dom kommer så bra överens alla barnen.Men så har dom ju känt varandra sedan dom var små bebisar :) Ja min vän Madde så mysigt att vi har fått barnen i samma åldrar.Men när vi gick i Eskilstuna centrum så upp täckte jag att dom har fått massor med nya affärer så det blir till att åka ditt själv utan barnen :))) Och med en stor plånbok också
Så denna dag har varit helt otroligt bra,men jag var helt slut när jag kom hem.Ha ha ha det är nog åldern som kommer in smygande ibland.I morgon blir det jobb och på söndag och på måndag ja hela nästa vecka vart det till slut.Nej nu ska jag sätta mig ner och titta på Hem till Midgård,en helt sjuk serie med Markolio :)
Så alla får ha en jätte bra helg...

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar