Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

lördag, september 22, 2012

En sådan dag som man gör allt på

I går gjorde jag nog allt kändes det som,jag tvättade hade sjuka barn hemma sjuka och sjuka Kevin hade lite ont i örat under natten och Simon började bli så förkyld med lite tjockare snor.Så då fick dom vara hemma,sedan bakade jag också.Så det var ju bara en tidsfråga att något skulle gå i kras och naturligtvis var det ju bullarna ;( Och dessa tar väldigt lång tid att göra men dom är ju bara så goda.Jag glömde bort dom i ugnen :D Agaaaa säger jag bara,så dom dukas inte fram i morgon på Simons kalas.Ja ja så typiskt att man ska försöka hinna med allt på en och samma dag.Så i dag måste jag städa för det ser ut som ett bom ned slag här hemma :)) Leksaker överallt och det är så smuligt på golvet,det vart inte dammsugit innan vi åkte till Rhodos.Den stakars lilla gick ju sönder och slutade att suga upp all vår ängla dam.Och inte bara det utan den är ju köpt på Expert ja dom som har gott i konkurs :/ Men på MediaMarket fick man lämna in sina saker,men det gör ju inget för jag måste ju ha en damsugare.Så Mange åkte och köpte en billig på ÖB så ska vi lämna in den andra på lagning.
Så ni förstår vilken helg jag kommer att få,men i morgon ser vi fram i mot att få träffa alla i familjen och alla fina vänner igen.Man blir ju inget muntrare när man tittar ut heller,det har regnat hela natten och det ska fortsätta hela dagen.Och Kevin är i Stockholm med sin pappa,dom ska titta på STCC så det var han glad för.Han har med sig hel mundering ha ha ha mammas lilla snuffla,bara han inte blir kall i örat igen.Hoppas han sätter på sig mössan jag lade ner.Men ja det kanske är dax att sätta igång och röja upp här så gästerna får plats i morgon.Ha det så gott alla och ha en toppen lördag...

//Laila




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar