Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

tisdag, september 18, 2012

Halloj alla fina blogg läsare :)






Nu är vi hemma igen efter en helt underbar vecka i Rhodos,Ixia hela veckan har varit solig inga moln så lång ögat kunde nå :) 30-33 grader stod tempen på,vissa dagar kändes som 40 grader.Men skönt att kunna få känna solens ljuvliga strålar på sig och bara känna energin växa inom sig :)) Men ucsh vad kallt det var här hemma i Sverige :/ varje morgon så åt vi frukost på balkongen.Det är ju inte så att man går ut här precis ha ha ha ja undra vad grannarna skulle säga om man satt ute och åt frukost nu :)) Dom skulle väll tycka att man var helt galen.Barnen har badat hela veckan jag och Mange med,visa dagar bodde man i poolen man orkade inte vara på land för att det var så varmt.Hittade en jätte fin kaffe shop den var en så fin butik med allt möjligt i.Men en helt underbar glass som jag bara avgudade,så där vara vi flitiga på att vara hela veckan.Och personalen var så gulliga och så snälla,vilka människor.En dag så kom det in en lite fattigare äldre herre som vill köpa lite kakor till sin fru som satt i rullstol.Hon ville inte ha pengarna utan sa bara jag vill att du ger dom till din fru och jag vill ge dig dom :)) Det skulle aldrig hända här hemma.Så nu börjar vardagen igen med alla måsten,men det är okej.Känner mig så utvilad och så redo att möta alla utmaningar som kommer.
Nej nu ska jag åka köpa lite present papper min fina lilla Simon blir stor kille i morgon hela 6 år.Så jag hoppas att alla har haft en underbar vecka i alla fall :)

// Laila 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar