Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

onsdag, september 05, 2012

Har skrivit en CV


I dag har jag så gott som hela em hållit på och skrivit en CV som jag ska skicka in på fredag.Det är där jag jobbar som timvikarie sedan 3 år tillbaka.Men jag hoppas att den ska ge mig ett jobb där.Så nu får ni alla hålla tummarna för mig framöver :)) Har tvättat upp lite handdukar som vi ska ha med oss,som vi kan ha ute vid stranden.Å vad jag längtar att få komma i väg med min kära familj och bara få njuta av bad och god mat.
Vilket program det var i går med Svenska Hollywood Fruar,hon Gunilla är ju så pinsam tycker jag visa stunder var jag bara tvungen att byta kanal Å i kväll är det Dallas :) Men å vad mina små killar ska bråka med varandra :/  så tråkigt.Men jag hoppas att alla andra har en bra dag.


// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar