Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

torsdag, september 27, 2012

Jagat ps3 spel

http://images.pricerunner.com/product/image/452125556/FIFA-13.jpg

Min äldsta son fyller snart 10 år och han önskar sig FIFA 13,det släpptes i dag över allt.Och det tog ju slut över allt också ;(  Nu fanns det bara till PC men vi ville inte ha det för då sitter han vid datorn och spelar.Stackarn höll på att bryta i hopp när vi åkt över allt,till sist hamnade vi på Media Market.När vi kom var det en som höll i spelet och vi bara stod och tittade på han :)) Men sedan lade han i från sig det :))) Till allas våran förtjusning innan jag såg vad dom skulle ha för det.På alla andra ställen kostade det 529 kr men nehe inte här inte,för det var ju ett special edition och då skulle det ju kosta 649 kr.Jag såg på Kevins röda ögon som började att vattnas igen ;( Så jag hade inte mage att säga att det var för dyrt.Så han fick det,så nu sitter han i sitt rum och är överlycklig :))) Och mammas hjärta är glad igen.
Så nu får han väll något litet när han fyller år så han får öppna något paket i alla fall.I morgon ska jag och min fina vän åka med våra barn med tåg till Eskilstuna.Vi hade tänkt leka i en lekpark där,men det ska ju regna i morgon vilken överraskning eller !??? Så vi får väll se vad vi hittar på i stället när vi kommer ditt.
Simon är så förväntansfull han ska få åka tåg med Sofie :)) 
Ska förhoppningsvis får åka på kryssning i november,utan barnen känner att jag behöver det efter allt som varit här hemma.Behöver någon som kan ta våra barn bara,ska prata med mamma.Så håll tummarna att hon kan ha honom :) Ja det var allt för i dag,ha en jätte bra fredag...

// Laila  

1 kommentar:

  1. Åh vilken tur Laila och vilken tur att Kevin har en så snäll mamma ;-)).
    Det ska bli såååå roligt imorgon fredag, mina flickor längtar!!!!!
    Inte ska det regna heller.....nej då ;-)
    Må så gott, kramisar från Madeleine

    SvaraRadera