Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

tisdag, september 25, 2012

Lite synd om mig...



Börjar få så otroligt ont i ryggen aj aj bara det inte är dax igen för en ryggskott ;( Det hoppas jag inte för det har jag absolut inte tid med.Det finns så mycket jobb nu,så det är bara att jobba på.Då vill jag ju kunna jobba och tjäna lite extra pengar :) Får gå och lägga mig tidigt i dag så jag får villa ryggen ordentligt i natt
Ska bara titta på SHF först,det kan jag ju inte missa heller.Sen blir det nog sängen på en gång :))
Ska bara titta lite på tradera en stund,vill ha en jacka till Simon som han kan ha i skolan.Men nej har inte så mycket mera i dag :)) Ha det så gott alla...

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar