Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

måndag, september 24, 2012

Ny vecka !!

Ja då börjar en ny vecka igen och det är precis 1 vecka sedan vi kom hem i från Rhodos.Nu längtar jag nog tillbaka lite :)) Nu är man hemma igen till alla måsten och allt det där tråkiga som måste göras.Saknar havet det var så otroligt lugnade på något konstigt sätt.Och inte tala om att det var så otroligt vackert också.Eller bara få lägga sig ner på sol stolen och få dessa varma solstrålar på sig.Mange har redan börjat planera inför nästa års resa :)) Nu har han lite problem om vi ska åka i Augusti eller i december.Vilket som blir bra
Har en tröt lite 6 åring som inte kunde somna in förrän vid halv 10 i går,han var så upp spelt över kalaset.Han har väntat så länge på det,så nu när det äntligen var så vart det lite för mycket tror jag :))
Ja det är jobba hela veckan och nästa vecka,skönt att ha lite tider som man kan gå efter.En på jobbet sa att det var ca 110 st sökande på dom 3tjänsterna,så där rök det fasta jobbet :/ Ja ja hade inte förvänta mig något jobba heller,försöker leva i verkligheten :)) Alltså försöker ;)
Nej alla nu ska jag sätta mig och titta på lite tv med min små killar...

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar