Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

lördag, september 08, 2012

Packning på går...




Håller på och ska börja packa inför resan nu :)) Å ser så fram i mot och få åka hem i från ett tag.Äntligen är dagen snart här.I dag på fm så var vi till mamma,Simons och Kevins kusin Markus var där.Kevin är och säger hej då till sin pappa,han kommer väl hem snart.I morse så slog jag till min lilltå på höger fot och det gör så himla ont i den.Den både blå och jätte öm,trodde ett tag att jag kanske brutit den :( Men jag hoppas inte det,gör fortfarande så himla ont i den och det är flera timmar sedan jag slog i den.Tycker att det skulle ge med sig men inte då.Börjar bli lite nervös inför flygningen gillar ju inte det alls ;(  men jag flyger en då.Nej måste börja backa tycker jag bara irrar omkring just nu :)) Hoppas ni andra får en toppen  vecka med...

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar