Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

söndag, september 02, 2012

Söndag och en vilo dag...

våran strand i Ixia


För dom flesta men inte för mig,jag intog min 8:e arbetsdag i dag och i morgon den 9:e och sen hoppas jag att jag får lite ledigt.Vet att jag jobbar kväll på torsdag så jag hoppas att tisdag och onsdag är lediga.Vill så gärna umgås med mina fina vän Madde,det känns att vi har så mycket att prata om nu.Vi har så mycket i våra liv nu så man behöver verkligen en vän att få prata med.
Har så ont i min nacke just nu,våran damsugare har gott sönder så jag städade hela lägenheten med en liten borste ;(  Och det var ingen höjdare kan jag säga,så det är inget jag rekommendera :)) Men måste man så måste man.Å vad jag tjatar om våran resa det är precis 7 dagar kvar och just nu vid denna tid sitter vi i flygplanet och är på väg ner 21.04.Vi ska bara njuta och ta dagen som den kommer och det kommer vara ca 30 grader hela veckan så vi kommer väl inte orka göra så mycket en då :)) Nehe dax att göra ordning killarnas väskor inför morgondagen,börjar ju kl 7 så igen är vaken när jag åker.Ha en jätte skön söndag kväll alla fina människor där ute...

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar