Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

måndag, oktober 15, 2012

Dom 4 stadierna

Man behöver genom gå dom 4 stadierna 1, Ledsen/besviken 2, Arg 3, Man tycker synd om sig själv 4, Man försöker gå vidare. Just nu är jag i nummer 2,jag är så himla arg just nu.Arg för världen ska vara så himla arrogant och så ytlig hela tiden.Vilken värld lever vi egentligen i,vi behöver lite mera mänsklighet tror jag.Arg för att jag alltid ska ha en sådan otur när det gäller något.Men jag är otroligt välsignad över att ha en familj som bryr sig,vänner som värnar för mig.Så jag ska försöka vara tacksam för det i alla fall :))
I dag har jag bara suttit och titta på Tv:e,sov en timme försökte städa med jag bara mådde illa.För att lusten inte finns där,har helt tappat den nu.Och det blir inte bättre av att Simons förskole lärare kom och sa att Simon blivit mera svårare att handskas med ;( O nej o nej o nej min dag kan inte bli mera hemskare en så just nu.

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar