Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

söndag, oktober 07, 2012

Hej och hå...


Vilken jobb dag :) Jobbar just nu på en bonde med lite bland psykiska sjukdomar och en av dom boende mår riktigt dåligt nu.Och det är inte alls roligt att vara inne hos denne bonde,man ska vara där hela tiden.Man måste ha ett stort tåla mod kan jag säga.Men i bland så rinner det över och man blir arg :( Men man kan inte rå för det,det bara kommer.Men men nu är jag hemma i lugnets trygga vår sa jag lugnet ha ha ha jag menar väll familjens taikons fart fyllda värd :))) 
I dag var Kevin i väg till sin pappa en stund,för en gångs skull.Det var ett tag sen och han skulle vist sova kvar på onsdag till fredag nu i veckan.Hoppas att det kommer gå bra nu bara,dom ska ha gjort sig av med lite katter så då kanske det går bra.Nej nu ni ska jag sy i hopp en ny mössa igen :) Till en jobbar kompis.
Så alla får ha en jätte bra vecka...

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar