Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

onsdag, oktober 24, 2012

Ingen bra dag...

Har haft ont i huvudet och inte alls mått någe bra i dag,haft ont i kroppen och allmänt hängig ;( I morgon är det 1:a vägningen hhhhhhhhoooiiii har jag bara gott ner 1 gram så är jag glad då går det i alla fall åt rätt riktning .Den här gången ska jag gå hela vägen och sen försöka hålla mig där om det så tar mig ett år så ska jag ner.Har enda till augusti nästa år så,då ska jag kunna sätta på mig en så fin fest blåsa :))) Ser fram i mot och gå ner nu,är helt inne på det nu.Är man inte det så blir det svårt,man måste vara motiverad annars så går det inte.Ska promenera och simma inge gym för mig,det sista jag behöver är att bygga muskler nu.Det kan jag göra sen när jag kommit mera halv vägs,det som behövs för mig nu är mycket motion.
Så önska mig lycka till nu :))) Kevin och jag bråkade i kväll med ;( Å det är så ledsamt att hela tiden bråka med honom.Tar så mycket energi från mig,men jag tror jag fick honom att förstå i dag.Att det är viktigt att göra sina läxor,det tar en sådan liten tid att göra det.SÅ när han var klar fick han en jätte stor puss på kinden och jag sa att jag var så stolt över honom och han bara log :))) mammas lilla hjärta bara smalt.
Tänk vad det går upp och ner med Simon,visa dagar är han helt ur spår och visa andra så är han helt okej.Dom här dagarna njuter man verkligen och önskar att det alltid vore så.

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar