Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

onsdag, oktober 10, 2012

Ja i bland behöver man stanna upp

För att se att man inte har det värst som man alltid tror.Det finns dom som har det värre en vi har det i våran familj, det förstår jag ju mer jag läser om ADHD.Simon må hända vara väldigt jobbig men han är inte den värsta av dom värsta.Så nu börjar jag faktiskt tro att det kanske kan gå vägen för honom.Man läser så mycket man inte borde,en av dom är ju att människor med ADHD blir för det mesta kriminella.Eller börjar ta droger för att själv medicinera sig själva,ja listan kan bli lång.Men måste jag ut gå från de värsta hela tiden,Simon kanske får det bra inte alls dessa problem.Han kan ju faktiskt vara rätt civiliserad om han måste och det kanske blir en nu bättre med åren.Man ska inte tänka 15 år fram åt.Vi ska bara ta 6 mån framåt det räcker väldigt bra just nu tror jag :))) Jag hade ett så trevligt samtal med min vän i dag,hon ringde hon var lite orolig för mig av det hon läst här på bloggen.Jag kan skatta mig lycklig att jag har en så underbar vän,hon finns där alltid för mig.Min älskade vän vad vore jag utan dig,ingenting.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar