Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

onsdag, oktober 17, 2012

Sin gilla gång...

Livet fortsätter i sin gilla gång,i går städade jag och i dag tvättade jag.Och sen har jag ju en liten Simon hemma och sjuk,med feber och ont i huvudet.Men gud så gnällig han har varit i dag,inte ligger han stilla som man borde göra.Får han i sig Alvedon så är han uppe och kör järnet tills det går ur kroppen.Sökte ett till jobb i dag :)) Man måste ju försöka en då.Någon gång så måste ju även jag dra tur lotten eller vint lotten kanske det heter.Mår så dåligt det går inte en dag som jag och Kevin bråkar om något ;( Det är så tråkigt,det är bara så dumma saker egentligen.Han kan vara så himla arg på mig ibland, vet jag inte vad jag gjort för fel.Hoppas det blir bättre snart
I morgon ska jag gå till VV ska försöka tappa några kilon tänkte jag,passa på nu när det inte kostar så mycket.Och sen får jag spendera några timmar med min fantastiska vän också,vi ska äta lite pasta sallad  efter åt.Så vist går livet vidare :))

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar