Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

torsdag, oktober 18, 2012

Ny start,mot lättare liv

Då var det dax att inta VV i dag,jag vart så glatt överraskad att jag inte gott upp mera.Vågen stod precis lika mycket år 2006 när jag började.Så på 5 år har jag gott upp allt jag hade gott ner ;(  och det var i alla fall ca 30 kg.Att det ska vara så svårt att hålla sin vikt,så tråkigt att man låter sig själv falla så otroligt lågt.Men nu börjar mitt nya liv och nya tag om en livs lång förändring.Jag hoppas att denna gången kunna hålla mig när jag gott ner i vikt.Måste bara prioritera motion i mitt liv och en STOR dos av det med.
Så hej och hå nu bär det av...

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar