Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

söndag, oktober 14, 2012

;( Sista jobb dagen


Idag var min sista jobb dag och med den infon jag fått i dag så är jag väldigt glad att jag tagit mitt beslut att sluta.Den chefen kan allt vara utan min arbetskraft han är inte värd mig,om man har ett sådant tänk som han har.Ja ja mister man ett så står det tusen åter och väntar ha ha ha nu kom det lite positivt tänkande igen :))) 
Det ska faktiskt bli skönt att få ta det lugnt ett tag nu.Så hinner jag med att städa ordentligt och inte bara ta på ovan sidan.Har en massor med fina tyger jag fått av mamma så nu hinner jag ju sista och sy.Och nu har jag äntligen tid att sy kudden som Lina van för hundra årens typ :))) Så den kommer så for som bara den.
Ni alla får ha en toppen vecka i alla fall...

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar