Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

lördag, oktober 13, 2012

Ska bli skönt med lite ledigt...

Ett tag nu.Tråkigt nog fick jag inte jobbet där jag har nu jobbat i 3år som vikarie ;( Så jag beslutade att jag gjort mitt där nu.Man jobbar ju mot något och hur länge ska jag vänta på nästa tur,i 3 år till och kanske inte få den då heller.Så sorg i hjärtat jobbar jag mitt sista pass i morgon.Men på något konstigt sätt känns det som att det kommer att lösa sig en då :)) Positivt tänkande.Jag är inte så förvånad med min tur så visste jag väll att jag inte skulle få den.Bara tråkigt att behöva lämna dom boende och alla fina arbetskamrater flera av dom bonde sa att dom inte ville att jag skulle sluta.En av dom lite mera bullriga sa -Jag kommer sakna dig och att det kommer i från denne tar jag intill mitt hjärta.Så jag fick lova att jag snart skulle besöka dem på en kopp kaffe :))

//Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar