Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

tisdag, oktober 16, 2012

Söka jobb



Har hittat lite jobb som jag ska söka,men varför söka när man har sådan liten chans att få den.Det går ju i alla fall det personer dom känner.Men söker man inte så har man ju ingen chans heller :))) Livet suger just nu,men jag ska visa det att det är jag som bestämmer över det.Nu är jag lite inne på tycka synd om mig själv,men jag är även arg.Arg för att det ska vara så orättvist hela tiden,men att inte få en tjänst på hur jag ser ut trodde jag aldrig skulle hända.Att jag inte var kvalificerad det är en annan sak,men nu är så inte fallet.Frågan är om det är vart att gå vidare med det???!!
Simon var så lugn i dag på em när vi hade besök av en klass kompis till Simon.Det visade sig att lilla gubben hade feber :(  och ont i huvudet.Och det visar sig att det var en till i klassen som hade samma symtom 
Mamman och jag pratade, om hur komiskt det skulle se ut om alla barnen var sjuka i morgon :D
Längtar tills vi ska åka med Birka på halloween,ska ta mig en rejäl fylla det behövs :))) 

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar