Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

tisdag, oktober 09, 2012

Tänk vad ett lite paket kan göra...


I dag kom mitt efter längtade paket med info om barn som har ADHD.Vart så glad så nu har jag tittat på Pc med info och sen är det ju boken som jag börjat läst.Mycket intressant bok,sitter bara hm Aha hm hela tiden.Känner igen mig så otroligt mycket,precis som om det var jag som skrivet den :)) Men jag känner vad viktigt det är att få så mycket info som möjligt om den här diagnosen.När jag läser mer och mer ju mera förståelse får jag för min son.Min son han är inte som alla andra barn, har mycket mera känslor en andra barn han reagerar mycket mera.Så impulsiv min lilla Simon. Och det jag är lite glad över att läsa är att alla familjer med barn som har ADHD, som har syskon så kommer syskonen i skymundan.
Det är nog det jag har mycket tänkt på att Kevin stackarn får dra sitt strå till stacken.Jag förklarar för honom nästan varje dag att mamma älskar honom och om han tycker att det blir för mycket så ska han säga till.
Vilket han har blivit bättre på så han får lite mamma tid han med :))
Och jag hoppas ju längre tiden går att vi får lite mera struktur över det hela.
Ni kanske undrar över mitt lilla inlägg i går :/ jag fick lite dåligt besked.Så jag somnade inte för en halv 3 i morse.När jag precis häll på att somna så vaknade Simon och ville sova inne hos mig Mange och hur bra sover man då :/ Men sov en liten stund efter barnen gott till skolan :)) Så skönt så

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar