Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

fredag, oktober 26, 2012

Yiipe vågen visade minus :)

Ha det gott ner 1 kg så glad,hade hoppas på mer men jag är helt klart nöjd.I dag har jag bakat,tvättat och hunnit vara ute och gott också :))) När man börjar röra på sig så blir man faktiskt mycket piggare.Kan dox känna att det tar lite i mot att gå,men sen bestämmer jag mig för att det är roligt och skönt då går det hur bra som helst.Tänk så man är man måste ställa in sig på att det ska vara roligt,det får absolut inte vara tråkigt eller jobbigt.För då vill man absolut inte göra det över huvud taget ha ha ha så vi är vi människor.I morgon ska vi ta en tripp till Norrköping,det är Big som har kalas.Och på söndag blir det kalas för Kevin stackarn har väntat sedan den 4 oktober.Har ju sett fram i mott och få åka på Brika men nu när jag går på VV är det inte lika kul.Ska försöka att njuta en då äta så rätt mat som möjligt som inte är för fett.Men hur ska jag göra med priten hihihi den kan man ju inte ta något bättre alternativ.Ha ha ha det ordnar sig nog Laila :)))
I torsdags så fick jag ett så fint armband av min fin vän Madde,ett olivgrönt det var precis i samma färg som min topp jag ska ha på mig.Hon är så otroligt duktig på att göra armband,inte lätt att hitta på bra kombinationer.Så tack igen det är fint.Kevin sitter och tittar på Alvin och gänget 2 och så säger han -mamma kan jag se på den här filmen.-Hur menar du nu,klart du kan se på filmen.-Jag menar jag kanske är för stor :)))Han börjar se sig stor nu tror jag och han blev ju bara 10 år.

// Laila



1 kommentar:

  1. Tack gulliga du <3
    Kevin, jag älskar oxå Alvin och gänget filmerna och jag är ju liiite äldre så man kan nog inte bli för stor för dem ;-)) hihiii stora gubben. Kram på dig
    Kram till er allihopa från mig och mina, måste ses snart allihopa, kanske en middag snart :-))?
    // Madeleine

    SvaraRadera