Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

fredag, november 09, 2012

Är jag för snäll ?!

Eller har jag inte släppt taget??? Min man tycker jag inte släppt taget om mitt ex bara för att jag syr eller lappar i hopp hanns byxor.Själv har jag släppt taget för miljoner år sedan,jag gör det för att jag kan sy och för att ja varför inte.Det ligger nog i min naturlighet att vara snäll eller det handlar inte om det heller,kan jag hjälpa till så gör jag väll det.Så vad tycker ni är jag för snäll eller har jag inte släppt taget ??!
Ja ja nu är det helg i alla fall ha ha ha en annan har ju det hela veckan lång.Men nu när jag ska gå i skolan behöver jag jobba lite och det finns inga jobb att få just nu.Inte på bemanningstjänst heller ;( Så jag har bestämt mig för att gå och jobba på mitt gamla jobb.Om det är en bra ide' nja det åter står väll och se,men samordna nästa jublade när jag ringde och sa att jag kan tänka mig ta några pass då och då.
Han sa jag är jätte glad att du vill komma tillbaka och jag vet att dina arbetskamrater också blir jätte glada :)) Synd bara att chefen inte har samma förtroende som han har för mig.Men hör ni nu är det i alla fall FREDAG och då är det ju soffmys  :)))

//Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar