Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

torsdag, november 01, 2012

I går grillade vi...

 med lite kaffe på sidan så tog jag mig an den där elden :)
 här ser ni att den är på gång men så mycket mer en så vart det inte ;(
 Höll på i 2 timmar för att få fart på en eld.Men det var helt omöjligt att få i gång den,veden var så sur ;( Så tråkigt barnen väntade med stort tåla mod.Men Simon och Anton lekte så fint en då.Det slutade med att vi fick åka till Mc-Donalds :))) Vilka grillare vi är.Men man får nog säga att jag var lite envis som höll på i 2 timmar,kände  mig lite väll rök skadad i går kväll.Fick i gång den men sen slutade det att brinna så höll det på hela tiden.Så efter 5 timmar kom vi hem,Simon var helt slut efter all lekande.Så han ville titta på film
Och Kevin var så glad när han kom hem,dom hade kommit 3:a i fotbolls turneringen :))) Och sen hade dom fått en speciellt pris med för BÄSTA skola och heja på dem andra lagen med.Så han var så glad när han kom hem.Kevin och jag skulle behöva åka köpa ett par skor till honom,hoppas jag kan få med honom i dag.
Och inte kunde jag få gå och väga mig på VV i dag heller,tänker inte betala när jag redan har betalat för ett månads kort.Att det ska vara så svårt att få det aktiverat ;( Ja ja hoppas det löser sig.Så nu får jag inte veta om mina promenader har gjort någon skillnad för vikt ras.

//Laila   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar