Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

måndag, november 12, 2012

Känns inte så skönt..

 Kevins nya rum
nya
och rummet förre såg ut så här


Fick just reda på att jag måste gå och kolla mina lever värden.Eftersom jag har tagit mina mediciner i 12 år och dom har vist kommit på att dom kan skada levern efter lång tids användning.Och dess utom använder jag ju ganska så mycket Alvedon,jag får ju rätt ofta migrän lidanden huvudverk :( Så jag måste ringa och boka en tid,kanske där för som jag är så trött hela tiden.Det finns lite varnings tecken som jag inte ska ta lätt på.Och i dag var det 1:a gången som jag och Simon var på kursen avslappning med BUP men jag vet inte om jag ger det så mycket.Men vi går väl och ser om det blir något av det,Simon var ju måttligt inreserad han.Han fick sitta på en jätte skön fåtölj som han låg i :))) medans dom andra barnen satt upp.Ha ha ha det är min Simon det,skönt bara att veta att alla föräldrar viste var för.
I går gjorde vi om lite i rummen,Kevin ville ha vårat lilla rum,men han fick plats med alla sina saker och det vart jätte bra.Han har ju inte leksaker på det sättet någe mera.Och jag och Mange fick lite större så nu ska vi bara boa in oss också.VV går väl så där framåt tycker jag,men jag kör på.Jag försöker promenera nästa varje dag i minst 30 min.Min älskade make tycker jag har gott ner :)) kropps mesigt och det är ju kul att han märker av det.Har dox inte vägt mig på 2 veckor så jag är mycket tålig på att se vad vågen visar.Hoppas bara på att det står något minus i alla fall.Man ska ju gå ner minst 1 kg i veckan om man följer VV helt så ska jag ha gjort i alla fall.Men sen om det har blivit lite till det tackar jag ju inte nej till :) 
Julen närmar sig med storm steg och julklappar ska köpas och plånboken är inte så stor detta året.Så tråkigt när barnen önskar sig så mycket som dom vill ha och man kan knappt köpa mera en hälften.
Men det är ju inte vad julen går ut på,men det vet ju inte dom.Måste nog tala om den bistra sanningen till dom.Har suttit och titta på lite recept som jag ska baka till julen som jag ska ta med mig till familjen.

//Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar