Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

lördag, november 10, 2012

Mange har tjatat ett tag...

Min man alltså :) Att han vill möblera om i Simons rum och jag har tyckt det har varit bra.Men nu förstår jag hur Mange tänkt det var så mycket rymligare så här.Ska bara sätta om hanns tavlor i morgon.Och sen har Kevin tjatat om att han vill ha mitt och Manges lilla rum,så i morgon ska vi väll prova och se om han trivs där inne.Han har inte så stor nu heller,men nu får han mer fyrkantigt en av långt som han har nu.Jag själv har inte gjort mycket i dag,diskade upp en monster disk:))) Och sen sydde jag mudd i ett par byxor till lilla Julia.Kevins pappas byxor lagade jag ju också.Vet inte har nog sovit konstigt med nacken i natt,kan knappt vrida till vänster det tar nästan helt stopp,jag säger bara herre gud om det inte blir bättre.Vete skjutton om jag skulle fixa att köra bil nu,kan inte se så bra åt vänster så jag skulle inte ha 100% kol ;(
Ja som sagt så ska jag ju börja jobba igen finns jobb som jag kan få,men dom passar ju inte mig och min nacke.Det är ju bara så himla tråkigt att det inte ska finns något jobb.Men nu får jag se om jag kanske har jobbat så länge att jag kan ha blivit lasad men jag vet inte.Har ju jobbat i 3 år och har kommit upp i 968 timmar,men är så dålig på sånt där ska ringa facket på måndag och se.
Nästa vecka måste jag få ordning på alla mina papper så jag kan skicka in dom till kursen som jag vill gå.Och jag hoppas så att jag får gå den,det är så spännande ämnen och jag tror det skulle vara bra för mig att gå den.Kanske har jag en större chans att få ett fast jobb sen

Och ni glöm inte bort FARS DAG i morgon....

//Laila

 rum förre
och efter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar