Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

onsdag, november 07, 2012

Mitt i mellan dag...

 kevin i Roodos

I dag har jag i alla fått lite tvättat och det behövdes kan jag säga.Kevin är hemma i dag han har också blivit förkyld.Bättre han är hemma nu innan det slår ut och blir värre så kan man kanske häva det värsta i alla fall.
I dag är en sådan där mellan dag man är inte frisk men inte sjuk heller,förstår ni vad jag menar :)) Måste ringa lite telefon samtal men inte orkat.Måste skaffa fram lite papper till skolan som jag ska söka.Jag undrar vad våra grannar som bor ovan för oss gör,det låter som dom har ett helt fotbolls lag som tränar där uppe :/ Och sen spelare det ingen roll om det är dag eller kväll.Ska snart hämta hem Simon han ska bara äta lite mellis först.

//Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar