Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

måndag, december 24, 2012

Julaftons kväll...

Klockan är redan 20.11 och vi har hunnit med mycket i dag.Öppnat julklappar här hemma med Kevin åt frukost i vardagsbordet för en gångs skull.Det var så mysigt det kändes att det var jul
Efter det så åkte vi till svärmor och Bob åt mycket god mat och julklappar igen.Fick en puma parfym som jag är mycket tacksam för,min är snart slut :))) Nu är vi hemma och jag har hunnit gjort gubbröra och potatisgratäng till i morgon.Då ska vi till min syster Tina och hennes familj och fira juldagen där.Då blir det mat igen och jul klappar till barnen.Och så kommer Kevin hem igen,han vart nog nöjd hos sin pappa med han fick sitt spel som han önskade sig.Julen känns så splittrad när Kevin inte är hemma ;( men det är som det är.Skönt att han kommer i morgon.Och sen har vi lite ledigt i veckan så då hoppas jag att pappa kan fixa bromsarna.Nej nu ska jag sätta mig och titta på lite TV:e medans  Mange och Simon sätter i hopp en massa lego.

// Laila


 Barnen på morgonen
 Simon nöjd med sin jul klapp från farbror Micke
 Kevin spelar sitt bil spel som han fick,mamma stör :)
 Simon hos farmor och hennes tomtar
Jossans fina dukning 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar