Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

onsdag, december 26, 2012

Ute = Blött

Barnen ville ut och leka i snön,men den var så blött.Och sen regnade också så tala om att vi blev blötta efter 1:e ute.Och nu ringde en kompis till Kevin och frågade om han ville komma ut.Hans ute kläder är blötta men han skulle ut,bara han inte blir sjuk nu också ;(
En till ledig dag sedan börjar jag och jobba igen.Skönt har varit så mycket ledig nu så jag blir ju bara så rastlös.Mange jobbar nu några timmar bara och i morgon hel dag :/ Inte alls lika roligt.Men men det är som det är.Efter nyår blir det fritids för barnen då jobbar både Mange och jag.Det blir i alla fall 1½ veckas ledigt det räcker nog.Man märker på Simon att han vill komma i väg,han frågar redan nu när han ska till fritids :) Det är så skönt att det har blivit bättre,förut ville han ju inte ditt.För han hade ju inga kompisar,men nu har han 2 killar som han leker med.Och det går för jämnan bra,lite små kriser då och då men dom brukar lösa det.

// Laila

Kevin skyfflar lite snö
Simon skyfflar lite snö
 Simon hittade en jätte stor snöboll
Mina fina tavlor jag fick av min älskade man :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar