Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

lördag, december 29, 2012

Varför bråka när det inte finns något att bråka om :(

Mitt ex kan verkligen konsten att bråka,fast de inte finns något att bråka om.Min bil går inte att köra med nu det sa jag till han.Och nu ringer han och säger att hanns bil håller på att gå sönder och då ska jag bara hämta och lämna Kevin även om han är i Haparanda :/  Kevin är alltid hemma när han hämtar honom,det är så sagt när vi var på familjerätten.Vi hämtar och lämnar där man bor,för att det inte ska bli någe krångel.Och ni ska inte tro att jag får hämta och lämna honom där han bor,ytters sällan.
Jag är bara så trött att bråka om sådant som inte finns,ska det vara så svårt att följa en sådan enkel regel lämna och hämta där ni bor.Ja ja bara att skaka av sig som vanligt.Sådan onödig energi som måste gå på så dumma saker.Vi var i alla fall ut en stund innan Mange måste åka och jobba,vi gjorde en jätte liten snö gubbe :))) Vart så söt så.Det var jätte skönt ute här i Västerås,mycket fin dag.Med lös snö och en massor snö bolls kastning vart det :))) Snart är det ett nytt år,ett helt år har gott det är ju helt vansinnigt.En mycket händelse rikt år,hänt mycket.Helst med mig själv,har ju blivit vuxen vart ju 40 i början av året.Och det har hänt mycket inom mig,utvecklats på ett bra och positivt sätt.Börjat med VV och gott ner 10 kg :)) Och mer ska det bli.Och många tråkiga saker har också hänt men dom lär vi oss av och går vidare i från.Så välkomnar vi det nya året med öppna armar :)))

// Laila

 Vissa har det bra :)
 Vi gjorde en liten snö gubbe
Skottar lite snö med grävskopan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar