Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

tisdag, januari 01, 2013

Nytt år nya utmaningar :)

Simon orkade inte vara vaken till 24 slaget :/ Han somnade redan vid 23.20.Men Kevin,Mange och jag skålade in det nya året :))) -Mamma ska jag få ett sådant fint glas,champagne glas med trokadero.
Mange och jag firade in med lite päron cider :) Det går det med.Simon är så så rastlös nu,han har varit hemma ett tag nu,men i morgon är det dax för lite fritids.Jobbar hela veckan ut nu,skönt att få komma i väg lite mera nu.Pappa kommer och hämtar bilen i morgon.Då får jag hanns i stället,skönt att ha en bil man kan åka i.Måste ringa min fina vän Madde också,hon har ju fyllt 40 år.Och det ska vi ju fira så klart :)) Har lite som jag ska klura i hopp i dag tänkte jag.Mange jobbar kväll i dag men han börjar inte förrän 17 och Kevin ska till sin pappa på em nu.Hanns pappa fyller år i morgon och jag lovade mig själv att jag inte skulle köpa något.Men som jag är så gjorde jag ju det i alla fall :( Men men Kevin får i alla fall lämna något.
Simon och jag var ut en stund på fm och matade ankorna vid våran dam.Han hällde ut allt på en gång :))
Han är så rädd att dom ska bita i hans fingrar dom gjorde det en gång.Sen plockade han upp många raketer 
på våran stora gräsmatta utan för oss.Han hittade en hel del :/ Lite tråkigt att folk inte kan ta med sig sin saker som dom tar med sig.En massa flaskor som står över allt,så tråkigt

...Ha en God Fortsättning  På Det Nya Året...

// Laila

 Simon matar ankorna
 Dom var så hungriga,det tog bara några sekunder så var det slut :)
 Här har vi samlaren,han har några st men det vart en hel hög till slut


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar