Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

onsdag, september 19, 2012

Det kan hända oss alla :(


Det jag fick göra i dag trodde jag aldrig kunde hända mig.Så jag antar att det kan hända egentligen vem som helst.Man kan alla drabbas av människor som inte mår så bra i sina liv eller måste hävda sig på något sätt.Jag vill inte gå in riktigt vad det är,men man är så otroligt oskyddad som person.Mot vad andra kan göra mot dig och det värsta är att det kan vara helt osant.Ja ucsh vet ni vad att jag bara lägga detta bakom mig och gå vidare just nu och jag hoppas att jag aldrig behöver komma ditt igen.
I morgon börjar jag jobba igen känns skönt har även sökt jobbet där jag jobbar som vikarie.Dom söker ju 3 st boendestödjare,även om jag snart jobbat där i 3 år finns det alltid någon annan som har mer meriter och vidare.Men jag håller mina tummar att det ska gå vägen och att jag kan få en fast tjänst igen.Känner mig så tom i dag och på min lilla gubbes födelsedag.Å allt har bara blivit fel för mig i dag,nej ny dag i morgon och nya bättre saker kommer hända.Jag måste tro på karma att det som har hänt,har hänt av just någon anledning som jag kommer att förstå de senare någon dag.Nej dax att sätta på sig ett leende igen och låta detta bara gå sin väg för nu.Ha det så gott alla

//Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar