Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

onsdag, september 19, 2012

Mammas stora kille blir 6 år i dag,Grattis Simon

I dag blir min minsta son Simon 6 år,kan inte förstå att det är 6 år sen han föddes.Han har blivit så stor på så kort tid,nyss var han liten och behövde min hjälp.Men nu får jag höra -mamma jag kan själv :) Klart att du kan,du är ju en stor kille nu.Det är bara mamma som glömt att du vuxit och blir större och större för varje år som går.Så jätte många grattis på din 6 års dag mitt älskade barn

// Laila





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar