Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

lördag, oktober 27, 2012

1 kalaset avklarat

 Den goda maten
 Hos Krille och Big
 Gästerna
 Norrköping utan för krille och Big,det är så fint med dom äldre byggnaderna
 Ser det inte mysigt ut med spårvagn :)


(på väg hem )
Och i morgon blir det Kevins kalas :))) Vi fick en massa gott hos Big,hon hade varit så duktig och bakat så mycket gott.Och sen fick vi pasta sallad med kassler och en massa andra godsaker till.Har inte överskrikigt mina pro points :))  Gick till och med en runda på 30 min när vi kom hem.Fast Kevin var inte så förtjust i att mamma skulle gå själv i mörkret gose killen.-Mamma kommer du inte hem efter 30 min så ringer jag, mammas hjärta.Det är riktigt mysigt i Norrköping fick in några fina bilder.Gjorde en rulltårta med smörkräm nu i kväll,smakade bara lite så att det gick och äta den.Så tråkigt att dom flesta gånger så spricker den när man ska rulla den ;( och det är väll för tråkigt.Så i morgon måste vi städa undan här hemma eftersom vi inte han nu i dag.Vi hade ingen lust och börja städa när vi kom hem vid halv 7 ,då vart det lite lättare mat bara.Vart en sallad till fast nu med tonfisk.Usch  så fort jag äter något som jag inte ska mår jag så dåligt efter åt ;( gillar inte den känslan.Men Å andra sidan det är nog det jag behöver för att klara denna gången.Jag är fast besluten att gå ner 50 kg till nästa Augusti.Låter mycket men det ska bort eller när jag känner att jag trivs bra med mig själv och vikten jag just har då.Hoppas ni andra haft en trevlig lördag...

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar