Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

tisdag, oktober 30, 2012

Kevins kalas avklarat...

I söndags var det då äntligen dax för Kevins och ha sitt kalas.Och han var så nöjd med allt han fick och i dag kom dom sista gästerna och han vart lika nöjd i dag med :))) I dag var våra fina vänner familjen Lindström här dom flesta av dom för utom mannen i huset.Usch denna vecka har inte varit en bra vecka när det gäller VV har ju varit så mycket kalas.Har jag gott ner 1 kg så blir jag över lycklig :) har varit ute och gott alla dagar förutom i dag då det var fint väder ute.Ha ha ha så man är,i går gick jag när det regnade men i morse så hade jag bar inte lust.Har fått lite tvättat också i dag skönt att få undan lite.Och på lördag blir det en tur med Birka,ska bli så skönt att få komma bort en liten stund.Får väl hålla mig till vatten och frukt ;)
I morgon ska jag och Simon hittat på något med Ulrika och hennes son Anton.Vi ska eventuellt åka till Björnön och grilla lite om vädret tillåter det.

//Laila
 Kevins dukning

Här har vi fika bordet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar