Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

söndag, oktober 21, 2012

5 års kalas

Söndags kväll hos Laila,Magnus,Kevin &Simon


I dag var det kalas,kusin Markus har blivit 5 år.Det gick bra tog bara en liten bulle 5 pro värdet och en liten kaka 1 pro värde.Skippade tårtan helt :))) att jag kunde säga nej till mig själv, vart jag riktigt glatt överraskad över mig själv. När jag lämnade Kevin till sin pappa i morse så tog jag en promenad på 25 min,det var riktigt skönt att vara ute gå.När man väll bestämmer sig så är det faktiskt inte jobbigt på något konstigt sätt.Man bara går :))) Och i morgon ska jag och min vän simma,tror inte att vi orkar så jätte många längder.Men skönt att bara få komma i gång och göra något.Och sen bara få prata en massa sikt med en god vän gör ju inte det hela mindre tråkigt.Känns riktigt bra att vara med i VV igen,trodde inte att jag skulle vara så peppad på att köra i gång.Men nu har jag ju en STOR sporre att gå ner i vikt,vi ska på bröllop i Augusti.Måste be ge mig till mitt gamla jobb och lämna in lite saker i veckan också ;( Å det känns så tråkigt att inte få åka och jobba där mer.Men men det blir bäst så här i alla fall,måste bara hitta något annat att sätta mina tänder i :)))

Hoppas att alla får en jätte bra vecka...

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar