Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

lördag, oktober 20, 2012

Besök hos mamma och pappa...

I dag åkte vi till mormor och morfar.Det var typ hundra år sen känns det som vi var där.Eftersom jag har jobbat varje helg så blir det ju aldrig av att åka ditt.Och i dag var kusin Markus där med,så fick Simon leka av sig lite med.Men herre gud som han har farit omkring i dag och vi ska inte prata om hur högt han har pratat.Så i dag kände man verkligen av hanns ADHD ;( Så jag är helt slut i mina öron och huvudet.
Mamma frågade om jag har det så här varje dag,så jag sa mer eller mindre.-Då förstår jag att du kan skrika  honom.-Mmmm sa jag bara,det är ju inget man vill.Det bara kommer av så mycket frustration,inte vill man väll skrika åt sina barn.Jag provar med allt,men den enda gången han lyssnar på mig det är när jag höjer rösten ;( Och det är ju inte alls roligt som mamma.Ja ja inte har vi hört något mera av BUP heller dom lysser med sin från varo.Dom bara lämde upp lysningar av allt och sen inget mera ;( Lite tråkigt när man är så stort behov av hjälp.

//Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar