Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

måndag, oktober 22, 2012

Gaaaaa

Just nu vill jag inte vara  förälder till två killar,jag vill bara här i från.Ingen av dom lyssnar på vad man säger,så vad är poängen ;( Jag vill bara skrika,ett berg skulle lyssna och göra som man säger.Vad är det för fel eller vad gör jag för fel ;( Åååå snälla snälla snälla kom och ta mig här i från en stund.Man brukar säga små barn små bekymmer och stora barn stora bekymmer.Om man har båda vad gör man då da
Ett två tre fyra och så vidare andas in andas ut och så går vi vidare...

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar