Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

tisdag, oktober 23, 2012

Vacker höst dag...

Å vilken fantastisk höst dag vi haft här i Västerås :))) Helt underbart att få se solen och den värmde till och med.Så jag gick på en promenad i 25 min innan jag skulle hämta Simon från skolan.Och efter jag hämtat Simon så åkte vi till en lekpark,men han var inte på humör :/ Vi var bra där i 10 min sen ville han hem.Väl hemma ville han bara se på film och han frös ;( Men han hade inge feber i alla fall.Tidigare på fm rensade jag ut lite kläder,så skönt att få kunna slänga gammalt som inte används längre.
Å herre gud vilken em och kväll jag hade i går ;( sådana gillar jag inte.Men det var ett tag sedan nu,vet inte vad Kevin hade vaknat på för sida.redan på morgonen var han på hugget och det fortsatte ju när han kom hem med.Barn i dag har igen respekt för sina föräldrar alls,vilket är ju helt absurt tycker jag.Dom vet väll om sina rättigheter och vart jag kan ringa.Men hallå ska man inte kunna säga till sitt barn om han/hon inte gör som man säger.Ja det är en stor gåta vad som mer väntar ju äldre han blir.
Fick en beställning med två mössor i går,från Simons förskolelärare :))) det var ju kul att hon tyckte om dom.
Dom kan ju vara små änglar mina små barn med :)) någon gång så där var 4:e mån hhhiiihi

// Laila
 Mössorna :)
Dom kan ju vara tysta och snälla någon gång i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar