Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

torsdag, november 29, 2012

+- 0 :/

öken :)


I dag stod vågen still +- 0 vart  det i dag.Och det är första gången det står så för mig,har alltid gott ner något.Och min fina vän som jag går med har hamnat där någon gång och jag bara det bara att kämpa på :( Och nu förstår jag hennes frustration att det inte händer något.När man gör allt rätt och inget händer och jag vet att man kan stå stilla någon vecka och så en annan att det bara rasar till.Men nu måste jag inte tappa taget utan köra på som vanligt.Mera motion det vart inte så mycket denna vecka,då det har varit ett sådant rusk väder.Så heja heja Laila kämpa på nu,nästa vecka så rasar det till på vågen :)))

//Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar