Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

måndag, november 26, 2012

Jul skyltning i Västerås...

I går var det som sagt jul skyltning,det var mysigt.Det fanns inte jätte mycket med det var mysigt.
Mamma och lilla syster Carola och lilla Julia var med,vi var in och hälsade på tomten på Zetterlunds.Och sen gick vi upp till sigma torget och där var det karuseller och lite marknad stånd.Där vart det ju lite karuseller :)) Kevin kastade bollar och han var jätte duktig fick ner nästa alla utom 1.Sen vart det en fika så klart,det var ruggigt kallt ute i går och jag hade inte satt på mig tillräckligt med kläder.Kl 17 så var det ett så otroligt fint fyrverkeri det höl på i ca 10 min och det gick efter låtar.Ja det var så vackert jag höll på att fälla en tår,sista låten kom Loren med Euforia  Västerås stolthet.Tänk att  hon kommer här i från en så stor stjärna på alla sätt och vis,hon är verkligen sig själv.Nu har jag jul stökat färdigt bilder kommer sen :))
I dag får jag och Simon besök av Ulrika och hennes lilla Anton,det ser vi fram i mot.

//Laila 
 

 sigam torget med karuseller och marknad stånd

 en låsas tomte stod och rocka till
 Kevin,Simon,Mange,Carola & lilla Julia

jul skyltningar är mysiga,det är lite start för julen tycker jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar